1.1. Akcja jest skierowana do użytkowników urządzeń FotoFinder – vexia, portable system, studio, ATBM master oraz programu eksperckiego Trichoscale AI.
1.2. Czas akcji jest ograniczony. Akcja trwa do 31.12.2022 r. (w tym czasie należy przesłać testymonial – czyt. pkt. 2. oraz można skorzystać z benefitów – czyt. pkt. 3.), zgłoszenia uczestnictwa przyjmowane są do 31.03.2022 r.
1.3. Ilość uczestników akcji nie jest ograniczona.
1.4. Consultronix SA zastrzega sobie prawo do weryfikacji/korekty dostarczanych materiałów, na podstawie których oceni, czy klient może dołączyć do akcji partnerskiej. Consultronix SA ma 14 dni roboczych na odpowiedź z ewentualnymi poprawkami do przesłanych materiałów.
1.5. Materiały przygotowane przez klientów przekazywane są nieodpłatnie firmie Consultronix SA.
1.6. Przesłanie materiałów jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na ich umieszczenie/dystrybuowanie przez Consultronix:
a) w CX Newsie – magazynie medycznym, którego wydawcą jest Consultronix SA,
b) w socialmediach prowadzonych przez Consultronix – Facebook, Linkedin, YouTube,
c) na dedykowanej stronie fotofinder.pl oraz na stronie cxsa.pl.
1.7. Klient otrzymuje benefity oraz możne z nich korzystać (pkt. 3) po zaakceptowaniu przez Consultronix SA przesłanych materiałów.
1.8. Personalizacja materiałów marketingowych dla pacjenta dotyczy wyłącznie umieszczenia logotypu gabinetu/kliniki na projektach. Consultronix SA zastrzega sobie prawo do samodzielnej edycji projektu oraz niewprowadzania żadnych poprawek na prośbę Klientów. Consultronix SA nie wykonuje indywidualnych projektów dla Klientów z użyciem ich księgi znaku.
1.9. Warunkiem przystąpienia do akcji jest podpisanie zgód na użycie wizerunku i przetwarzanie danych osobowych (https://www.consultronix.pl/file/61aa266dcf5c2.pdf).
1.10. Warunkiem przystąpienia do akcji jest przekazanie adresu mailowego oraz wyrażenie zgody na otrzymywanie od Consultronix SA komunikacji mailowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej niezamówionej informacji handlowej (zgoda na marketing bezpośredni).
1.11. Po zakończeniu akcji materiały przekazane przez uczestników przechodzą na własność Consultronix SA.
1.12. Administratorem danych osobowych przekazanych w ramach akcji jest Consultronix SA z siedzibą przy ulicy Przemysłowej 17 w Balicach, zwana dalej Consultronix. Zasady Ochrony Danych Osobowych, kontakt: zmazgaj@cxsa.pl.
2.1. Wybierz temat:
a) opis ciekawego przypadku zdiagnozowanego za pomocą systemów FotoFinder – w testymonialu musi zostać wskazana nazwa własna produktu,
b) doświadczenie z pracy na produktach FotoFinder*,
c) budzenie świadomości wczesnej diagnozy i profilaktyki skóry, włosów i paznokci u pacjentów.
*Należy podkreślić, że jest to własna opinia zbudowana na doświadczeniu w pracy na wymienionym urządzeniu. Każda zaleta produktu musi być personalnie uargumentowana.
2.2. Przygotuj zgodnie z danymi technicznymi:
Artykuł:
– min. 2 500 znaków, max. 5000 znaków,
– tekst przesłany w programie Word lub podobnym edytowalnym,
– opcjonalnie, dla chętnych: zdjęcie systemu w gabinecie/klinice lub zdjęcie użytkownika z systemem lub zdjęcie z systemu (obraz skóry/włosów/paznokci) – przesłane w formacie: .jpg, .tiff, .psd – jako załącznik, zdjęcia muszą być wysokiej rozdzielczości min. 150 dpi, preferowana 300 dpi,
– autor – imię, nazwisko, tytuł naukowy, miejsce pracy oraz zdjęcie profilowe.
2.3. Wyślij
email: sbebenek@cxsa.pl (Sylwia Bębenek, Dział Marketingu)
3.1. Pakiet materiałów marketingowych dla pacjenta (materiały dotyczą konkretnych sprzętów FotoFindera (pkt. 1.1), materiały startowe są bez personalizacji):
a) ulotka dla pacjenta (50 szt. wydrukowanych ulotek + projekt ulotki ze wstawionym logo gabinetu/kliniki w formacie .pdf, przygotowany do samodzielnego zlecenia druku, koszt dodruku ponosi Klient),
b) roll up (projekt roll up’u ze wstawionym logo gabinetu/kliniki w formacie .pdf, przygotowany do samodzielnego zlecenia druku, koszt druku ponosi Klient),
c) plakat A3 (2 szt. wydrukowane + projekt plakatów ze wstawionym logo gabinetu/kliniki w formacie .pdf, przygotowany do samodzielnego zlecenia druku, koszt dodruku ponosi Klient),
c) teczka (50 szt. wydrukowanych teczek + projekt teczki ze wstawionym logo gabinetu/kliniki w formacie .pdf, przygotowany do samodzielnego zlecenia druku, koszt dodruku ponosi Klient),
d) bloczki „termin kolejnej wizyty” (50 szt. wydrukowanych + projekt bloczka ze wstawionym logo gabinetu/kliniki w formacie .pdf, przygotowany do samodzielnego zlecenia druku, koszt dodruku ponosi Klient),
e) 3 projekty banerów na social media (projekt banerów ze wstawionym logo gabinetu/kliniki),
f) wideo do poczekalni (nie ma możliwości personalizacji),
g) zdjęcia wysokiej rozdzielczości i przeznaczone do Internetu.
3.2. Zamieszczenie informacji oraz danych kontaktowych gabinetu/kliniki na dedykowanej stronie fotofinder.pl, z możliwością podlinkowania strony www Klienta.
3.3. Wsparcie promocyjne przez social media Consultronix SA webinarów edukacyjnych organizowanych przez Klientów FotoFinder.
3.4. Zyskaj 5% rabatu na zakupy sprzętu z portfolio FotoFinder dokonane w czasie trwania akcji.
3.5. Zyskaj 20% rabatu na szkolenie z zakresu dermoskopii lub trichoskopii organizowane przez firmę Consultronix SA. Szkolenie ma formę stacjonarną, odbywa się w siedzibie firmy w Balicach, koło Krakowa. Rabat można wykorzystać na szkolenia oferowane zgodnie z harmonogramem. Rabat nie oznacza wejście poza listą uczestników. Zgłoszenia należy wysłać na adres: mgrzesiak@cxsa.pl (Magdalena Grzesiak, Dział Szkoleń i HR) z kodem: AkcjaPartnerskaFF.